علمی،فرهنگی،ورزشی

خرید ممبر تضمینی پروکسی

پیامرسان تلگرام امکانات و ویژگی های پیشرفته ای دارد که باعث شده بسیاری از کسب و کارهای نوین از این پیامرسان برای رونق دادن به فروش خود استفاده می کنند. تبلیغات و فروش در کانال های تلگرامی بسیار پربازده و پرسود می باشد و همه ی کسب و کارهای نوین همواره سعی دارند در این بازار بزرگ سهیم باشند. در واقع میزان درآمد کانال های تلگرامی به طور مستقیم به تعداد اعضای آن مرتبط می باشد و یک کانال تلگرامی هر چقدر تعداد اعضای فعال آن بیشتر باشد می تواند درآمد بسیار مناسب تری داشته باشد در این مطلب قصد داریم شما را با روش جدید افزایش ممبر به صورت کاملا تضمینی به روش اسپانسری پروکسی آشنا کنیم. در ادامه با راهنمای خرید ممبر تضمینی پروکسی همراه شما هستیم.

ابتدا سعی می‌کنیم روش افزایش ممبر کانال با پروکسی را برای شما عزیزان شرح بدهیم و سپس در ادامه شما را با نحوه خرید ممبر تضمینی پروکسی با بهترین قیمت و کیفیت عالی آشنا کنیم.

روش پروکسی چیست؟

اگر شما هم برای متصل شدن به تلگرام از پروکسی ها استفاده کرده باشید شاید دیده باشید که به هنگام استفاده از یک پروکسی یک کانال در بالای لیست کانال های شما ظاهر میشود که قبلا آن را نداشته اید! به این کانال حامی پروکسی یا اسپانسر پروکسی می گویند. شما در حالت عادی عضو این کانال نیستید و در صورتی که پروکسی خود را تغییر دهید ممکن است کانال حامی پروکسی که برای شما نمایش داده شده است نیز تغییر کند! به این ترتیب هزاران نفر در لحظه از این پروکسی ها استفاده می کنند و کانال های حامی پروکسی برای هزاران نفر به نمایش در میایند.

حالا در روش افزایش ممبر پروکسی، کانال شما به عنوان اسپانسر پروکسی های ما تعیین میشود و کاربران زیادی کانال شما را در بالای لیست کانال های خود مشاهده می کنند در نتیجه کاربرانی که کانال شما را مشاهده می کنند به داخل کانال شما می روند و اگر از مطالب کانال شما خوششان بیاید کاملا با اختیار خود عضو کانال شما می شوند. به این ترتیب در روش پروکسی ممبر ها به صورت کاملا اختیاری عضو کانال شما می شوند و به همین دلیل در این روش ریزش ممبرها بسیار پایین و کیفیت ممبر ها بسیار بالا می باشد.

مزایای پروکسی

– ممبر های کاملا واقعی و ایرانی

– ممبرهای بسیار فعال و با ویوی بسیار بالا

– جوین اختیاری ممبر ها و ریزش بسیار پایین

– سرعت بالای ممبر گیری

برای خرید ممبر تضمینی پروکسی کلیک کنید

به منظور خرید ممبر به روش پروکسی ابتدا به موارد زیر دقت کنید سپس اقدام به خرید کنید.

  • به دلیل حذف واسطه تمامی قیمت های ما کف قیمتی خود می باشند و همواره ارزان ترین نرخ را در سایت ما می توانید مشاهده کنید. بازاریاب های عزیز نیز می توانند از خدمات ما استفاده کنند.
  • به دلیل بالا بودن سفارشات و صف خرید ،زمان انجام تمامی سفارشات از زمان ثبت سفارش بین 1تا 3 روز میباشد. بدیهی است که برای خرید از چند روز قبل اقدام کنید.
  • آدرس کانال و شماره تماس خود را دقیق وارد کنید. مسئولیت اشتباه وارد کردن آدرس کانال بر عهده خریدار می باشد.
  • درصورت بروز هرگونه مشکل در روند ثبت سفارش با پشتیبانی تلگرام در تماس باشید. آیدی پشتیبانی: shamim_support@

توجه کنید که در صورت وجود مشکل در پرداخت و هرگونه سوال در مورد خرید ممبر و مشاوره با پشتیبانی در تلگرام (shamim_support@) تماس بگیرید.

شماره تماس پشتیبانی: 09034879952

(لطفا تا جای امکان سوالات خود را در تلگرام بپرسید)

برای خرید ممبر تضمینی پروکسی کلیک کنید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۱۷
محمد رادمهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی