علمی،فرهنگی،ورزشی

افزایش ممبر کانال تلگرام به روش های مختلف

در اینجا قصد داریم تا شما را با بهترین و جدیدترین روش های افزایش ممبر کانال تلگرام آشنا کنیم. اگر شما هم قصد دارید مانند بسیاری از افراد مدیر یک کانال بزرگ تلگرامی باشید و از طریق تلگرام کسب درآمد کنید به شما پیشنهاد می کنیم که ازروش های ما برای جذب ممبر واقعی کانال استفاده کنید. ما با روش های نوین خود به شما کمک میکنیم تا کانال تلگرامی خود را توسعه دهید و تعداد ممبر کانال خود را افزایش دهید.

توجه کنید که برای ثبت سفارش خرید ممبر با پشتیبانی در تلگرام (shamim_support@) تماس بگیرید.

معرفی دقیق روش های افزایش ممبر کانال تلگرام

روش اول؛ افزایش ممبر واقعی کانال از طریق اد اجباری

روش اد یا جوین اجباری از قدیمی ترین و پرکاربردترین روش های افزایش ممبر کانال محسوب می شود. از زمانی که تلگرام های غیررسمی پیدا شدند، روش های جوین اجباری نیز بوجود آمدند. در جوین اجباری کاربر به اجبار عضو کانال شما می شود و در صورتی که از محتوای کانال شما خوشش نیاید، کانال شما را ترک میکند! به دلیل اجباری بودن این روش، ریزش ممبر ها بسیار زیاد هستند و ممکن است بسیاری از افرادی که از این طریق به کانال شما اضافه می شوند، از موضوع کانل شما خوششان نیاید و لفت بدهند! مزیتی که این روش نسبت به سایر روش ها دارد این است که سرعت اضافه کردن کاربر بسیار بالاست و قیمت این روش در مقایسه با روش های دیگر بسیار ارزان تر است.

مزیت ها: سرعت بالای افزایش ممبر – بسیار ارزان قیمت – مخصوص اکثر کانال های تلگرامی با هر موضوع و محتوا – ظرفیت بالای انجام سفارش

معایب: ریزش زیاد – میزان ویو پایین

افزایش ممبر کانال

روش دوم؛ افزایش ممبر واقعی به روش پاپ آپ

روش پاپ یکی از رایج ترین روش های افزایش ممبر کانال می باشد که مورد استقبال اکثر کانال های فروشگاهی و… می باشد. طریقه اضافه شدن کاربر با روش پاپ به این صورت است که کانال تلگرامی شما برای کاربر باز میشود و کاربر ابتدا محتوا و پست های (اخیر) کانال شما را مشاهده می کند، در صورتی که کاربر از محتوای کانال شما خوشش بیاید، دکمه جوین را میزند و عضو کانال شما می شود. این روش جزء روش های اختیاری محسوب می شود، زیرا کاربر به اختیار خود عضو کانال شما می شود. در این روش نیز ریزش کاربران وجود دارد، اما نسبت به جوین اجباری ریزش آن بسیار کمتر می باشد. اگر صاحب کسب و کار هستید و قصد دارید کانال خود را با ممبر واقعی برگ کنید، این روش را حتما پیشنهاد می کنیم. توجه کنید که روش پاپ معمولا با روش اد اجباری به صورت ترکیبی مورد استفاده قرار می گیرد.

مزیت ها: ویو بسیار بالا – مخصوص کسب و کارها و کانال های فروشگاهی

معایب: محدودیت ظرفیت سفارش

افزایش ممبر کانال

روش سوم؛ افزایش عضو کانال به روش نوت (پوش نوتیفیکیشن)

در روش تبلیغاتی پوش نوتیفیکیشن، ما تبلیغ کانال شما را از طریق پوش نوتیفیکیشن برای هزاران و یا میلیون ها نفر ارسال می کنیم و کسانی را که از موضوع کانال شما خوششان می آید را عضو کانال شما می کنیم. افزایش ممبر به روش نوت یکی از بهینه ترین و حرفه ای ترین روش های افزایش ممبر می باشد که هزینه آن نیز به نسبت روش های قبل بسیار گران قیمت تر می باشد. در روش نوت کاربران هدف جذب کانال شما می شوند و ریزش کاربر در این روش از روش های قبل بسیار کمتر می باشد.

مزیت ها: جذب بهینه کاربر – ریزش بسیار کم

معایب: هزینه بالا – محدودیت ظرفیت سفارش

افزایش ممبر کانال

کارشناسان ما به صورت 24 ساعته پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستند.

توجه کنید که برای ثبت سفارش خرید ممبر با پشتیبانی در تلگرام (shamim_support@) تماس بگیرید.

شماره تماس پشتیبانی: 09034879952

(لطفا تا جای امکان سوالات خود را در تلگرام بپرسید)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۲۸
محمد رادمهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی